23 Nisan 2015 Perşembe

Wearing comfort trap, move closer to success!



  1. RAHATLIK İle İlgili görsel Sonucuingeneral, hepimiz, biz Kendi İhtiyacı Hakkında Bilmek Bizim Konfor rahatsız tahammül edemeyiz, ÇÜNKÜ durum tahammül değiştirildi edilecek, biz Petersburg'a gitti Ettik yol transferi. Değişim "Konfor tuzağından" korkan, karar verenleri öneririz kitabı uzak Konfor bölgesi taşımak.



Düşeriz NASIL VE NEDEN "KONFOR TRAP" Na?

İnsanlar arzularla varlıklarız. Arzuları yerine getirilmesi durumunda, biz rahat zevk. Sizlere yerine arzuları c sıkıntı rahatsız. Biz isteğimiz her an yapmak istiyorum. Ancak, zaman bazı şeyler almak için ve biz gerekli çalışmaların farkında değildir. Bu çalışma boşa zaman ve az ya da çok rahatsızlık neden olabilir. Biz gelecekte elde edecek uzun vadeli konfor yoksun olacağını Eğer bu rahatsızlık ile koyun yoksa. İnsanlar hemen zevk yaşamak istiyorum. Bu sloganı çünkü zayıflıkların kullanıldıktan sonra, örneğin, şimdi ödenir. Biz ödemek fiyat sonra, çok zor insanlar gelmedi almak için.

Hepimiz Uygun, ama biz her zaman çok rahat değil bir şey tercih edecektir. Gelecekte bugün öncelikleri belirlemeye devam kurban önemli değildir. Örneğin, biz ince ve sağlıklı bir vücut için aşk gıdalar vazgeçmek gerekir. Sağlıklı ve normal Öncelik güzel bir yemek vücuts düştü edilecek.

Ben, kriz olmak üzere bu acı duyguları duramaz, depresif değilim. Ya da fiziksel engellilik, bu duygularla ilgili olabilir. Bunun için size duyguları sorgulamak gerekir.

Bir sorun başlamak için yarım çözümdür. Sabır ve azim ve bahaneler ile mantık çerçevesi çözüm sorgulayarak başlatılmış olması gerekir.
Eğer sorunlar karşısında hareket gerektiğini düşündüm. Geri düşünüyorsanız, bir kilitlenme çözümü girmek asla anlatamam.

Önerileri sorgulayın ve aşağıdaki üç soru sorulabilir onlara karşı savaşmak için:
a. Bu mantıklı mı?
b. Gerçekçi mi?
c. Bu işe mu?
Sorunun kaynağını anlamak için bir çözüm için yeterli değildir. En iyi çözüm denemek ve iş için. Örneğin, motorlu taşıt araba kullanmak kılavuzunu okumak için yeterli değildir.

2. İSTİYORUM NE, ben YAPILDI DEĞİL gerekir

Biz her zaman istediğini elde edemez. Yani arzuları talepleri haline gelmelidir. Ne istenen her zaman elde edilmez. Bu fikir üç şekilde etki gösterir. Diğer insanlar, yaşam koşullarını ve kendimizi zarar verir.

3. BU ŞEKİLDE FEEL göze alamaz

Olaylar karşısında sinirlilik, doğal ve kaldırılamaz bir şey değildir duyun. Önemli olan sinir daha endişeli olmak değildir. Örneğin, ben bu ortamda takip edebilirsiniz ilgili bir partiye gidiyorum, parti ana endişe olduğunda rahatsız olacağını düşünüyorum zamanı merak ediyorum.
En güzel yüz sorunları öfke ama öfkeli insanlar için normal bir davranıştır. Kendimize kısıtlamalar kızgın olmalıyım. Kendimizi ya da başkalarını zarar verecek kadar kızgın olabilir.
Kötü bir şey Cazip biz o olacak anlamına gelmez başka bir adam gay böyle bir adam gibi hissetmek zorunda anlamına gelmez. Ben aşmak için cazip g (korku sağlar) soru eşcinsel olup olmadığımı Erkekler bağımsız yaşamak mümkün.

4. YARIN İŞ DO O

Bugün yarın işi bırakın, bu işi yavaştan almak için. Kendimizi doğru bazıları kaldırmak için bu konuda bazı nedenleri veya gerçekler ileri zaman vardır;
Ben o olayı ruh yaptım.
Ben şimdi yapmak istemiyorum Can
Yarın yapmak.
Buna ek olarak, sözde ağır işten kendimizi kaldırarak fiili çalışma geciktirerek, biz hala işi olacak. güncel sorunlar ya da bizim iş veya göz problemleri büyüyecek işi ertelemek hem yeni bir şey ilave edilecektir. Bu birikim işe bizim azmimizi kıracak ve mümkün olacaktır. Bu çözüm olabilir nasıl; "İş bölümü parçaları ele alınabilir, bölüme ayrılmıştır."

Çok zor bir sorun ile karşı karşıya, yaklaşım imkansız çözüm çözülecek için yapar gibi değil. Bunun yerine zor ama çözülemeyen, işin zorluk ya da bir iş haline girmek ve nasıl çözülebileceğini araştırmak gerekir.
Bazen işi yapmak için bir dizi zaman vardır. Zaman çalışma ağır tempoda çalışmak bize neden olacaktır zaman sonuna doğru yapılacak. Elde edilen çözelti, zaman bu çözümün basıncı olmasa bile, aslında, şimdi ben de senin için bu işi bitireceğiz.
Senin zayıf yönlerini belirlemek ve yüzüstü bıraktı senin zayıflıklarını hatırlıyorum. Çalışma bitti sorun kaçmak etmektir.

Ne zaman bir işin önceliğini belirtin. , Hatta iyi olacak şeyleri yaptığınızda Gözlerinde büyüyecek yapmak, gerekli iş olarak hatırlanacak bir dosya hazırlayın ve bunu yaparken işler veriler kendinizi ödüllendirin gelmesi.
a. Alışkanlıkları sıkışmış olmayın. Bu üç çeşit olabilir:
- Kariyer sopa: Eğer iş memnun değil ve zaman harcıyorsun hiçbir şey üretemezler;
- Kişilerarası ilişkilerde sıkışmış kalıyor: sizinle mutsuz olmak veya onlarla birlikte olmak için ayı yapamıyorsanız Karın iş arkadaşınız, vb;
- Olay sıkışmış Remain: sürekli serbest zaman aynı şekilde davranır ise, örneğin, aynı kulüpte yıllardır gidiyoruz, sen, aynı kişilerle görüşmeler
Sen alışkanlık sıkışıp kaldık. Sen sonsuza dek ofiste oturup olamaz, ama bizim ebedi hayatımızı ve arzularını yerine getirmek için vaktim yok.

5. ANCAK, ben hızlı bir ÇÖZÜM BULMAK gerekir

Biz kötü bir duygu önlemek veya kontrol hissetmek için hızlı bir düzeltme için çare olabilir. Bazı sorunlar votka üç şişe devirme bazı haplar alabilir yüz, bazıları bu davranışı alışveriş kısa vadede çözüm gidebilirsiniz. Bu nedenlerle uygulamak için iki yol vardır.

Sorunlar harekete geçmeliyiz unutmak için bir şeyler yapmak. Bizim istediğimiz olmayabilir, ama bu kadar çok korkulacak bir şey değil olabilir.
a. Sıkıntı kaçışı sağlamak için,
b. Keyfini çıkarın hoş ve coşkulu büyük sevinç, duygularına yol.
Bu kısa çözümler şeklini alırsa alışkanlıkları olumsuz yönde bizim hayatımızı etkiler.

Kısa vadeli çözümler şunlardır;
- Alışverişkolik en (Çoğunlukla kadınlar)
- Kumar
- Daha fazla Gıda (Gereksinimler)
- Alkol bağımlılığı
- Pill kullanın

Uzun vadeli bir çözüm yolunda acil çözüm neden sorununuzu belirleyin ve sonra kabul. Yukarıdaki kısa vadeli çözümler ne ölçüde eğilimindedir alışkanlıkları sorununuzu çözmek ve size .Bu yöntem, alışkanlıkları sizi kaydedebilirsiniz gördüğünüz gibi bir yer gibi zararlar verir ve ne büyük harf bir listesini yapar edebilir. Kendi konuşmak korkmayın ve hatta sürekli tepsiye konuşabilirsiniz.

6. DEĞİŞİKLİKLER ŞARTLARI AŞMAK İÇİN TRAP KONFORA

Bu değiştirmek için konfor tuzağı aşmak için esastır. Değişim, bir süre uğrar kaçınılmazdır. Yeni olanlar yıkmak geliştirmek için düşünme eski (kötü) alışkanlıkları değişiyor araçlar, sen hissediyorum ve eylem biçimlerini değiştirmek. Değişim başlangıçta zor olabilir. Ancak, hatta eğer bir kez bile alışkanlık fazla olabilir. Eğer bir sorununuz itiraf etmeliyim rahatsız sevmiyorum gibi. Kolay yolu seçmek için kısa vadede daha rahat görünebilir. Fakat uzun vadede deneyimli olabilir güzellik geri çevirmek olacaktır.
Kendimizi değiştirmek için hazırlamak için üç aşaması vardır:
İlk adım: düşünce ve duygu yolunuzu değiştirin. Kendinizi davranış yenilgi köklü bir geçmişi olduğunu, geçmişte yaşananların arasında açık bir ilişki olduğu; Mevcut sorunun oluşmasına katkıda ama onları kabul yapmadığını geçmişte.
İkinci aşama; Onlar mantıksız düşüncelerle dolu sonraki yıllarda edindikleri çünkü kendileri de biraz daha az verimli, duygularını ve uygunsuz davranışlar zarar geçmiş .ins etkisi kurtulun bugünün hayatını etkilemeye devam ediyor. Ondan kurtulun.
Üçüncü aşama; Şimdi harekete, iş almak ve zaman geldi bir sırayla kendini koymak olmadığını biliyoruz. Kendinize atamaları verin ve şöyle dedi:

Iş sürekliliği için anahtarı oluşturmaktadır. Bir kağıt torba içinde bu yazın veya cüzdanınızda taşımak gerekir değişim değişim sürekliliği taşıyın. Okuyun ve gün boyunca hatırlıyorum. Ben bazen robot bu durumda uzun değiştirebilir ve hayal kırıklığına beklenen sürebilir sabırlı olun korkuyorum. Nihayet konfor ve mutluluk getirecek değiştirin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder